شرایط استفاده از داشبورد مشتریان وبتینا:

پس از ایجاد حساب کاربری برای شما، شما متعهد به پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت نمایید.
 

× اطلاعات شخصی:

مشتری موافقت می‌نماید که اطلاعات شخصی خود را به صورت صحیح در سایت ثبت کند و با به‌روز نمودن اطلاعات خود (در صورت لزوم)،اطلاعات صحیح در اختیار وبتینا قرار دهد. وبتینا برای ارتباط با مشتری از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری استفاده می کند. چنانچه اطلاعاتی که ارائه شده است نادرست، مبهم یا ناقص باشد، وبتینا به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشتری را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

 

× پشتیبانی

خدمات وبتینا به صورت غیرحضوری است و پشتیبانی وبتینا از طریق ایمیل و تیکتینگ که در داشبورد مشتریان و همچنین پنل مدیریت برخی از اسکریپت ها تعبیه شده است امکانپذیر می باشد. پاسخگویی در تمام ساعات اداری روزهای غیرتعطیل می باشد.

 

× مالکیت معنوی:

کلیه حقوق محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی وبتینا متعلق به وبتینا است. نمایش لینک معرفی وبتینا در قسمتی از وبسایت، الزامی است.

وبتینا حق فروش تمام سیستم ها و کدهای نوشته شده خود را به هرکس دارد، در صورت نیاز کارفرما به اختصاصی و غیرقابل فروش بودن پروژه، باید صراحتا اعلام گردد و توافق انجام شد.

 

× حل اختلاف:

در صورت بروز اختالف بین طرفین قرارداد و در صورتی که توافقی در مذاکرات صورت نگرفت، شورای عالی انفورماتیک به عنوان مرجع رسمی رفع اختلاف مقرر گردیده است.

 

× سایر قوانین:

1- مسئولیت سوء استفاده و استفاده ناصحیح از وبسایت هایی که توسط وبتینا طراحی گردیده است، با صاحب کسب و کار و مدیر سایت می باشد  و وبتینا هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند.

2- قیمت ها و زمان اعلام شده برای سرویس ها و خدمات، به مدت 3 روز اعتبار دارند.

3- هرگونه تغییر در فایل های سیستم های ارائه شده، باعث قطع خدمات پشتیبانی خواهد شد.

4- انتقال سرویس ها به شخص غیر، باعث قطع خدمات پشتیبانی رایگان خواهد شد.

5- در صورت عدم توانایی، وبتینا ملزم به انجام تغییرات و اضافه کردن امکانات مشتریان نمی باشد. در صورت دریافت هزینه از مشتری بابت آن امکانات یا تغییرات، هزینه عودت داده می شود(مگر اینکه توافق دیگری شده باشد).

6- در صورت گذشت بیش از 2 روز و عدم دریافت پاسخ کارفرما در صورتی که وبتینا کار اطلاع رسانی لازم را انجام داده باشد، بدیهی است زمان تحویل نهایی موضوع  قرارداد از زمان مشخص شده فراتر خواهد رفت و وبتینا زمان تحویل نهایی را طبق صلاح دید مشخص می نماید.

7- خدمات پشتیبانی رایگان شامل رفع مشکلات و خطاهای احتمالی سیستم می باشد. وجود چنین مشکلاتی در هر سیستم ممکن است و کارفرما نمی تواند با طرح چنین مشکلاتی، قرارداد کاری را لغو نماید.

8- در صورت فسخ قرارداد از طرف کارفرما، مبلغ پیش پرداخت بازگشت داده نمی شود. و در صورت فسخ قرارداد توسط وبتینا، با توجه به شرایط، بخش یا همه مبلغ دریافتی به کارفرما عودت می گردد.

9- مشکلات هاست و سرور، انتقال وبسایت و موارد خارج از چارچوب برنامه نویسی، بر عهده کارفرما می باشد.

10- در صورت اعلام اولیه، به ازای هر روز دیرکرد در تحویل پروژه توسط وبتینا، مبلغی معادل 1درصد از مبلغ کل پروژه، جریمه محاسبه و توسط کارفرما از حساب وبتینا کسر خواهد شد.(در شرایطی که در حین انجام کار، وقفه ای از طرف کارفرما پیش نیامده باشد یا امکانات اضافه تری درخواست نشده باشد.) همچنین به ازای هر روز دیرکرد در تسویه توسط پیمانکار، معادل 1% از مبلغ کل پروژه، جریمه اضافه خواهد شد.

11-در صورت تمایل کارفرما به انحصاری بودن(عدم فروش به شخص دیگر) پروژه یا امکانات، این مورد باید حتما قبل از سفارش صراحتا ذکر شود. تمام پروژه های وبتینا به صورت غیرانحصاری طراحی می شوند مگر به درخواست مشتری یا صلاحدید وبتینا.

12- زمان اعلام شده برای انجام پروژه، بدون حساب روزهای تعطیل و غیراداری می باشد.

13- سورس پروژه انجام شده در اختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت. در صورتی که توافق اولیه شود، پس از اتمام خدمات پس از فروش، سورس به صورت کامل به کارفرمای پروژه تحویل داده میشود. که در این صورت حق فروش یا استفاده تجاری از آن را نخواهد داشت. (اتمام خدمات پس از فروش زمانی است که دیگر آن پروژه از طرف وبتینا پشتیبانی نشود و خدماتی در رابطه با آن صورت نگیرد. و با پشتیبانی رایگان تفاوت دارد)

14- مسئولیت نگهداری اطلاعات، پشتیبان گرفتن از اطلاعات و حفظ امنیت وبسایت ها، با کارفرما می باشد.

15- هزینه خدمات پشتیبانی سالیانه، به صورت پیشفرض معادل 20% از مبلغ کل پروژه می باشد.

16- قرارگیری لینک معرفی وبتینا در بخشی از وبسایت (معمولا انتهای فوتر) الزامی است و در صورتی که کارفرما تمایل به حذف آن دارد، قبل از سفارش باید اطلاع دهد.

17- در توافقنامه هایی که ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت وجود داشته باشد، کافرما می بایست حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ تحویل اولیه، درخواست خود را اعلام نماید.


بروزرسانی:
مرداد 97